Проектна діяльність


ШКІЛЬНИЙ КОНКУРС ЗАХИСТУ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ РОБІТ
"КОНГРЕС ЮНИХ НАУКОВЦІВ"   

Кожен з нас обирає з усього різноманіття, щось індивідуальне для своєї роботи. Одним з пріоритетних напрямів діяльності нашої школи ми обрали дослідну діяльність. 
  Протягом п'яти років в нашій школі проводиться конкурс науково-дослідних робіт «Конгрес юних науковців». І саме  особливостями  підготовки та реалізації даної форми роботи я хочу з вами поділитися.
  Кожен класний керівник, а також педагоги – предметники  є кураторами проектів. Обирають, разом з дітьми теми проектів: різноманіття яких охоплюють майже всі галузі діяльності людини: архітектуру,будівництво, флору та фауну, харчову промисловість, історію, мистецтво, культуру, косметологію, релігію, економіку, моду, традиції, мовознавство.
 При виборі теми навчального проекту ми  враховуємо особливості пізнавальних потреб молодших школярів. Так, для першокласників і другокласників характерним є потяг до фактів та ізольованих явищ («Що таке?»). Близькими видами діяльності для них є малювання, ліплення, співи . Інтереси учнів третього та четвертого класу  спрямовані на розкриття причин, закономірностей, зв'язків і взаємозалежностей між явищами («Чому?»; «Як?»). Отже, учнів цього віку більше цікавить пошукова діяльність, літературна творчість.
  І етап - Науковий. Проводиться у формі учнівської конференції. Продукт І етапу-створення презентації та методичного посібника з описом всіх особливостей роботи над проектом.
Якщо у вас народилася геніальна ідея, але ви не вмієте її презентувати, то навряд чи знайдете фінансування або групу підтримки для її реалізації. Багато талановитих людей не змогли на належному рівні реалізуватися в житті тільки тому, що не вміли просувати свої ідеї, не вміли презентувати себе, показати, на що вони здатні. Їм заважала або помилкова скромність, або манія величі - вони думали, що якщо талановиті, то їх хтось помітить і запропонує роботу, потрібно просто сидіти і чекати.
Завдання цього етапу  - розвивати навичку самопрезентації.
За рішенням  журі, за більшою кількістю набраних балів, з 26 команд до ІІ туру проходять  дванадцять. І окремо, за підрахунками он-лайн голосування на шкільному сайті, проходить ще одна команда, яка набирає найбільшу суму балів.
       
ІІ етап – Медіаосвітній. Форма проведення - відеофільм «Інтелект-ринг». Продукт ІІ  етапу- відеоролик, який створюється спільно з дорослими,  в якому акумулюється та систематизується весь процес роботи  над проектом. 
       Другий етап дозволяє кожному учню відчути себе в ролі режисера або постановника, продюсера. 
ІІ етап  проекту транслюється  по шкільному телебаченню в режимі он-лайн, що дозволяє батькам та всім бажаючим переглядати виступ, користуючись мережею Інтернет.
За рішенням журі за більшою кількістю набраних балів з 13 команд до ІІІ туру проходять  дев’ять команд. І окремо, за підрахунками он-лайн голосування проходить ще одна команда, яка набирає найбільшу суму балів.
До речі, географія голосування теж вражає: Россія, Білорусь, Польща, Німеччина.

ІІІ етап – творчий. Проводиться він у формі вечірки-зустрічі «PR-кампанія», де кожна команда презентує свої напрацювання у формі шоу-програми.
На цьому етапі школярі вчаться вільно поводити себе на сцені, декламаторському мистецтву,  та набувають навичок володіння методами та прийомами взаємодії з оточуючими, підвищують власну самооцінку. 
  Крім того, за час спільної роботи над проектом батьки, діти, педагоги
об’єднуються у велику шкільну родину, де кожен виконує своє завдання, результатом якого є спільний продукт.
 Об’єднання сім'ї, батьків та школи, їх праця, заради досягнення спільної мети сприяє формуванню колективу.
Цей проект настільки став популярним за чотири роки, що мешканці мікрорайону, батьки, знайомі, друзі школи з нетерпінням чекають на цю подію. Ця робота допомагає нам залучати до нашої школи як найбільше учнів, громадськості до плідної співпраці. 

Науково-дослідний проект "Карвінг", 2013 рік

ІІ етап
Презентація захисту команди, 2013, 3-Б клас, керівник Жолобняк Л.В.





відео "Що таке карвінг"






Науково-дослідний проект "Мультиплікація", 2014 рік

ІІ етап
Презентація на тему: "Світ анімації та мультиплікації"

6 коментарів:

  1. Бажаю успіхів у 2018 році по створенні наукового, корисного проекту!

    ВідповістиВидалити
  2. дякуємо за змістовну інформацію ;).

    ВідповістиВидалити
  3. Знайшла всю потрібну інформацію в одному місці

    ВідповістиВидалити
  4. Творчість дітей завжди заворожує))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікаві та різнопланові науково-дослідні проекти. Бажаю Вам нових звершень на ниві конкурсу "Конгрес юних науковців"!

    ВідповістиВидалити